REUNIÓ DE DELEGATS D'ESO I BATXILLERAT Curs 2013-14
Data: 11 de febrer de 2014
Lloc: Biblioteca
Hora: 8:00 am
Absents: 3A, 2n BAT-A, 2n BAT-D
Lloc: Biblioteca
Hora: 8:00 am
Absents: 3A, 2n BAT-A, 2n BAT-D
(Intervencions dels alumnes i propostes comentaris associats a cada intervenció)
3r ESO : Proposta perquè els alumnes que vulguin
puguin venir a la biblioteca a mirar els Treballs de Recerca més interessants.
●
La
professora diu que això podria ajudar a millorar el nivell dels treballs
futurs.
●
Una
alumna de 1r d’ESO pregunta de què tracta el TDR. Un alumne de 2n de
batxillerat fa una breu explicació.
●
Un
alumne de de batxillerat proposa que es faci una exposició oral dels treballs
de recerca que s’exposaran a la biblioteca.
3r ESO : Els passadissos i les escales són massa
estrets i amb tants alumnes és complicat passar. A més els alumnes molesten i incomoden
el pas.
●
El
professor proposa que els alumnes circulin per la dreta, d’aquesta manera serà
més fàcil el pas.
●
Alguns
alumnes proposen que hi hagi un timbre per a l’ESO i un altre timbre per
Batxillerat, d’aquesta manera no s’aglomerarà tanta gent.
●
La
professora explica que una solució és la disciplina i l’educació dels alumnes.
●
Quan
un alumne arriba tard a la classe, encara que sigui per 2 minuts per anar a la
guixeta, el professor tanca la porta i l’alumne no pot entrar a classe.
4rt ESO: un alumne (4t C) es queixa perquè alguns
alumnes han pagat uns diners per material però no han aconseguit el material
que esperaven, per exemple podrien haver aconseguit pinzells i no només unes
fotocòpies.
●
La
professora explica que cada departament té un material determinat.
●
Una
alumna explica que per llatí els fan imprimir un dossier que li costa 4 ó 5 €,
en comptes de donar-li el dossier ja imprès.
● Es podria informar millor al full que es dóna a l'inici de curs a les famílies.
●
Una
alumna de 1r de batxillerat artístic es queixa perquè el professor els demana
un material específic d’una setmana per l’altra i tenen molt poc temps de
comprar-lo.
●
La
professora proposa que el professor passi un full a principi del curs detallant
el material necessari i així tenir-lo ja comprat.
2n Batxillerat: Un alumne explica que el nivell de
matemàtiques a l’ESO és massa baix i per aquesta raó, quan arribes a
batxillerat, és molt més difícil afrontar la matèria. (Ex: equacions per
aplicar-las a física o tecnologia), explica que alguns pares no volen portar els
seus fills al Satorras pel baix nivell de matemàtiques.
●
Una
alumna es queixa perquè un professor parla i explica en castellà i després
l’examen el posa en català.
●
Una
alumna es queixa perquè a la ESO hi ha un nivell molt baix d’exigència als
alumnes.
●
La
professora demana més ambició, esforç i exigència tant pe al professorat com
per als alumnes.
2n Batxillerat: Un alumne demana que els professors
els deixin sortir a la hora de tutoria si els alumnes no estan fent res ni
tenen cap tema important a parlar.
El Cap d’estudis
argumenta que hi ha un PAT (Pla d’acció tutorial) per a cada nivell amb
activitats programades per a tot el curs.
2n Batxillerat: Una alumna demana que a la setmana
verda del institut (setmana d’exàmens) no s’avanci temari a classe per poder-se
centrar més en els exàmens d’aquesta setmana. Perds temps d’estudi i matèria
donada a classe, ja que no pots estar al cent per cent atent a classe.
●
La
professora explica que la solució és la dedicació i invertir moltes hores a
l’estudi a casa.
1r Batxillerat: Una alumna demana que les 2 hores
d’educació física (que tenen separades), les ajuntin per fer les 2 hores
seguides.
No comments:
Post a Comment