Dia: 26 de novembre de 2012.
Hora: 10:15
Lloc: Biblioteca de l'Institut.
___________________________________________________________________________________
Seguiment de la reunió:
● En Lauro i l’Eulàlia demanen una comunicació
recíproca, tant amb la classe com amb la tutora.
● Informen que es farà un bloc al web del
Satorras per delegats, es penjarà l’acta de les reunions, informacions, etc.
● La reunió inicial no comença amb acta
pautada, així que s’obre un torn d’opinió i preguntes sobre el càrrec de
delegat:
1
Un
delegat de 4t ha preguntat sobre la capacitat d’assistència que tenen els
delegats a les avaluacions,. Contesten que només s’assisteix als primers minuts
de la junta per explicar l’avaluació de la classe, volen que també vinguin a
rebre la informació que el professorat els voldrà dir.
2
En
Martí Roher, delegat de 6è C, informa sobre l’existència de l’associació
d’estudiants i comenta que es reuneixen un dilluns al mes (normalment el primer
dilluns del mes) a les 12:45. Ho comenta pels delegats que estiguin interessats
en saber l’existència de les vagues, per exemple, ja que és un tema d’interès
comú. També demana que els hi informin a la classe.
3
En
Lauro parla sobre les vagues i el seu interès en saber qui organitza totes les
vagues, i qui hi participa. També és especialment clar en que vol que les coses
es facin bé, amb tots els papers en regla i a l’hora. Diu que hem de saber
triar quines vagues volem convocar i quines hem de prescindir.
4
Un
alumne de 1r de Batxillerat comenta que a la seva classe s’ha establert la
norma, per mentalitzar als alumnes sobre les vagues, que a la manifestació
organitzada es passarà llista dels assistents de la seva classe. El dia
següent, l’alumne que hagi fet vaga però no hagi assistit a la manifestació,
haurà de donar explicacions a la classe, ja que s’està veient una conducta en
la que estem en desacord: que els alumnes fan vaga pràcticament per dormir.
5
En
Lauro vol donar un toc d’atenció per la poca cura del material que tenim, a la
brutícia dels lavabos, taules i cadires. De tot en general. Demana als delegats
que es retransmeti a la classe. L’Eulàlia diu que hem d’estimar el lloc on passem tantes hores , i que ja
només, per nosaltres, hem de respectar-lo.
6
Per
finalitzar, es pregunta sobre si l’alumnat té queixa del professor, què s’ha de
fer. L’Eulàlia diu que primer de tot s’hauria de deixar refredar el moment, per
observar si es perd la importància que prèviament se l’hi havia donat. El segon
pas, en cas que no s’arregla, parlar amb el primer afectat, amb el professor
que s’ha tingut el problema. Si així no funciona, parlar amb el tutor, o el
següent càrrec, com el cap d’estudis.
No comments:
Post a Comment